Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Rodriguez, Billie Jo"'
Autor:
Rodriguez, Billie Jo, 1982
xiv, 145 p. : ill. A print copy of this thesis is available through the UO Libraries. Search the library catalog for the location and call number.
As an increasing number of studies document the link between the development of student academic a
As an increasing number of studies document the link between the development of student academic a
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1794/10921
Autor:
Zaheer, Imad, Maggin, Daniel, McDaniel, Sara, McIntosh, Kent, Rodriguez, Billie Jo, Fogt, Julie B.
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2019 Feb 01. 44(2), 117-128.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26660781
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2015 Sep 01. 24(3), 338-371.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43551327
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education May 2014 40:104-112
Autor:
Rodriguez, Billie Jo1 (AUTHOR) billiejorod@gmail.com, Loman, Sheldon L.2 (AUTHOR), Borgmeier, Christopher2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Preventing School Failure. 2016, Vol. 60 Issue 2, p94-105. 12p. 3 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Rodriguez, Billie Jo1 (AUTHOR) billiejo.rodriguez@utsa.edu, Campbell, Amy2 (AUTHOR), Fairbanks Falcon, Sarah3 (AUTHOR), Borgmeier, Christopher4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Educational & Psychological Consultation. Apr-Sep2015, Vol. 25 Issue 2/3, p224-251. 28p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wehby, Joseph H., Lewis, Timothy J., Scott, Terry M., Zaheer, Imad, Maggin, Daniel, McDaniel, Sara, McIntosh, Kent, Rodriguez, Billie Jo, Fogt, Julie B.
Publikováno v:
Behavioral Disorders; February 2019, Vol. 44 Issue: 2 p117-128, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.