Zobrazeno 1 - 10
of 242
pro vyhledávání: '"Rodrigues,Laís"'
Autor:
de Sousa, Eveline Bezerra, Heymbeeck, João Alphonse Apóstolo, Feitosa, Leonardo Miranda, Xavier, Amanda Gabriele Oliveira, dos Santos Campos, Kimberly, do Socorro dos Santos Rodrigues, Lais, de Freitas, Larissa Mota, do Carmo Silva, Rhayra Xavier, Ikeda, Saulo Rivera, de Nazaré dos Santos Silva, Suellen, Rocha, Sueslene Prado, do Nascimento, Wilker Leite, da Silva Moraes, Edinaldo Rogério, Herculano, Anderson Manoel, Maximino, Caio, Pereira, Antonio, Jr, Lima-Maximino, Monica
Publikováno v:
In Pharmacology, Biochemistry and Behavior October 2024 243
Autor:
Hemais, Marcus Wilcox1 (AUTHOR) marcus.hemais@iag.puc-rio.br, Rodrigues, Laís2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Management. Aug2023, Vol. 39 Issue 9/10, p756-781. 26p. 4 Charts.
Autor:
Azevedo, Evellyn M., Fracaro, Letícia, Hochuli, Agner H.D., Ilkiw, Jéssica, Bail, Ellen L., Lisboa, Mateus de O., Rodrigues, Lais S., Barchiki, Fabiane, Correa, Alejandro, Capriglione, Luiz G.A., Brofman, Paulo R.S., Lima, Marcelo M.S.
Publikováno v:
In Cytotherapy September 2024 26(9):1052-1061
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2022, Vol. 40, Issue 5, pp. 571-584.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-03-2021-4558
Autor:
Rodrigues, Laís
Publikováno v:
Estudos Feministas, 2022 Jan 01. 30(1), 1-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48663169
Autor:
de Moura Neto, Arão, Fernandes, Gabriel Siqueira Tavares, Lopes, Jéssica Rafaelly de Almeida, Lima, Edivania de Araujo, Lopes, Pabrício Marcos Oliveira, Rodrigues, Laís Samara, Gonçalves Junior, Angelo da Silva
Publikováno v:
In Journal of South American Earth Sciences December 2022 120
Autor:
Rodrigues, Laís
Publikováno v:
Globalizations; Dec2024, Vol. 21 Issue 8, p1439-1456, 18p
Autor:
Dantas, Emiliano, Rodrigues, Laís
Publikováno v:
Iberoromania; Nov2024, Vol. 2024 Issue 99, p10-35, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Historical Research in Marketing, 2021, Vol. 13, Issue 2, pp. 85-111.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JHRM-03-2020-0013