Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Rodrigues, João B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nunes, Leonel J. R., Nogueira, Joana, Rodrigues, João B., Azevedo, João C., Oliveira, Emanuel, de Figueiredo, Tomás, Picos, Juan
Publikováno v:
AgriEngineering; Jun2023, Vol. 5 Issue 2, p1039-1050, 12p
Autor:
Staatliche Schlösser Und Gärten Hessen, Kropp, Claus, Zoll, Lena, Starkey, Paul, Mudamburi, Bertha, Rosenstock, Eva, Holmes, Matilda, Thomas, Richard, Powell, Bob, Griffin-Kremer, Cozette, Scheidweiler, Marcel, Goulder, Jill, Sosič, Barbara, Wołoszyński, Witold, Hanulewicz, Julia, Moser, Peter, Conroy, Andrew B., Stoltzfus, Dale K., Schmit, Paul, Sanhueza Leal, Hugo Samuel, Lhoste, Philippe, Perrone, Antonio, Thomas, Rick, Harrigan, Timothy, Rodrigues, João B., Schlechter, Pit, Masson, Astrid, Worms, Kirsten, Schefers, Hermann, García Navarrete, Oscar Leonardo, González Sánchez, Hugo A.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::517bddc0669ac474f5a9717b4cea3f98
O presente estudo teve como finalidade identificar métodos e estratégias que nos permitam, de forma eficaz, ensinar alunos surdos. Para tal procurou-se conhecer materiais e recursos, através da auscultação junto dos professores, das suas opiniõ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2020::7749cfeba65c5028460c6826b3a00a19
https://hdl.handle.net/10400.14/39285
https://hdl.handle.net/10400.14/39285
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Visualized Experiments