Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Rodopman Arman, Ayşe"'
Autor:
Yildiz Silahli, Nicel, Baris, Hatice Ezgi, Qutranji, Lubna, Yorganci Kale, Burçin, Günal, Özge, Ütük, Burak, Karavuş, Melda, Rodopman Arman, Ayşe, Boran, Perran
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 15 January 2025 369:110-117
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Child and Adolescent Psychiatry and Psychology, Vol 10, Iss 1, Pp 33-39 (2022)
This study explored the metacognitive awareness and emotional resilience levels of children suffering from attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) (n=60) with typically developing children (n=30).
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/368ecfb7819c410580c4243f2b92ef76
Autor:
Poyraz Fındık, Onur Tuğçe, Çeri, Veysi, Ünver, Hatice, Perdahlı Fiş, Neşe, Rodopman Arman, Ayşe, Beşer, Can, Fadıloğlu, Eray, Anagnostopoulos, Dimitris
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review May 2021 124
Publikováno v:
Türkiye Çocuk Hastalıkları Dergisi
Turkish Journal of Pediatric Disease
Turkish Journal of Pediatric Disease
Amaç: Bu araştırmada COVİD-19 salgını nedeniyle Türkiye’de erken dönemde uygulanan sosyal kısıtlama sürecinde çocuk ve ergenlerin ruhsal durumları ve baş etme becerileri ele alınmıştır. Gereç ve Yöntemler: Araştırma 12-17 Nisa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karabekiroglu, Koray, Briggs-Gowan, Margaret J., Carter, Alice S., Rodopman-Arman, Ayse, Akbas, Seher
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development 2010 33(4):503-509
Autor:
Karabekiroglu, Koray, Rodopman-Arman, Ayse, Ay, Pinar, Ozkesen, Mustafa, Akbas, Seher, Tasdemir, Gokce Nur, Boke, Omer, Peksen, Yildiz
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development 2009 32(3):291-297
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.