Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Rochette, Lynne M."'
Autor:
Rochette, Lynne M.
The purpose of this study was to assess the association between gender and closeness of the support provider on cardiovascular reactivity to acute stress. Volunteers were randomly assigned to undergo a laboratory visit with a close friend, acquaintan
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ohiou1273595052
Autor:
Rochette, Lynne M.
Publikováno v:
Connect to resource online.
Thesis (M.S.)--Ohio University, November, 2004.
Title from PDF t.p. Includes bibliographical references (p. 83-90)
Title from PDF t.p. Includes bibliographical references (p. 83-90)
Externí odkaz:
http://www.ohiolink.edu/etd/view.cgi?ohiou1108392572
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
OBJECTIVE: To describe the epidemiology of injuries related to cribs, playpens, and bassinets among young children in the United States. METHODS: A retrospective analysis was done using data from the National Electronic Injury Surveillance System for
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/16376
Publikováno v:
In Journal of Safety Research 2009 40(5):353-358
Autor:
Rochette, Lynne M., Patterson, Stephen M. *
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology 2005 56(1):81-91
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.