Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Roche, Sharon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roche, Sharon
The interactions between educators and learners in the classroom have been proved to be pivotal in learners’ academic performance and social interactions. Furthermore, positive interaction impacts on both the educators’ and learners’ emotional
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10394/9691
Autor:
Roche, Sharon E., Cogger, Naomi, Garner, M. Graeme, Putra, Anak Agung Gde, Toribio, Jenny-Ann L.M.L.
Publikováno v:
In Preventive Veterinary Medicine 1 March 2014 113(4):599-607
Publikováno v:
In Preventive Veterinary Medicine 1 May 2013 109(3-4):186-204
Publikováno v:
In Intensive & Critical Care Nursing August 2021 65
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Previous foot-and-mouth disease (FMD) outbreaks and simulation-based analyses suggest substantial payoffs from detecting an incursion early. However, no economic measures for early detection have been analysed in an optimising framework. We investiga
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b558eb3ac75dd5883b6f3737356434a3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Roche, Sharon
Thesis (MA (Psychology))--North-West University, Potchefstroom Campus, 2013. The interactions between educators and learners in the classroom have been proved to be pivotal in learners’ academic performance and social interactions. Furthermore, pos
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1399::43be1f36a67e6c0d06bbf5905d479a39
https://hdl.handle.net/10394/9691
https://hdl.handle.net/10394/9691