Zobrazeno 1 - 10
of 520
pro vyhledávání: '"Robinson, Helen"'
Autor:
Robinson, Helen Elizabeth
Although quality management is used in occupational therapy in South Africa, no comprehensive description or standardisation of it exists. Literature in the context of this topic is scarce. As a consequence of this problem, the purpose of this study
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10500/5034
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Belan, Ondrej, Sebald, Marie, Adamowicz, Marek, Anand, Roopesh, Vancevska, Aleksandra, Neves, Joana, Grinkevich, Vera, Hewitt, Graeme, Segura-Bayona, Sandra, Bellelli, Roberto, Robinson, Helen M.R., Higgins, Geoff S., Smith, Graeme C.M., West, Stephen C., Rueda, David S., Boulton, Simon J.
Publikováno v:
In Molecular Cell 15 December 2022 82(24):4664-4680
Autor:
Robinson, Helen
The work in this thesis describes the use of self-assembled monolayers (SAMs) to capture peptides on a gold-coated MALDI chip for mass spectrometric analysis. A SAM was formed on the gold-coated MALDI chip, onto which 4-bromophenylalanine was coupled
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.713316
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robinson, Helen
Background: Action Identification Theory holds that every action has different 'levels' of meaning. High levels confer greater meaning and are preferentially sought but when the action is interrupted lower level identities with reduced meaning are el
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.539682
Autor:
Robinson, Helen Alexandra.
Publikováno v:
e-Thesis University of Auckland.
Thesis (PhD--History)--University of Auckland, 2009.
Includes bibliographical references.
Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2292/5380