Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Robinson, ESJ"'
Major Depressive Disorder is a significant and costly cause of global disability. Until the discovery of the rapid acting antidepressant (RAAD) effects of ketamine, treatments were limited to drugs that have delayed clinical benefits. The mechanism o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=sharebioRxiv::5e6fc96e16262b667802236c6f067297
Autor:
Benn, A, Barker, GRI, Stuart, SA, Roloff, EVL, Teschemacher, AG, Warburton, EC, Robinson, ESJ
Finding effective cognitive enhancers is a major health challenge; however, modulating glutamatergic neurotransmission has the potential to enhance performance in recognition memory tasks. Previous studies using glutamate receptor antagonists have re
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::eef2fb232541f48f732ce33b84c7d8d8
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:c65c8fed-bbd2-4019-adfe-45ffc39529e5
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:c65c8fed-bbd2-4019-adfe-45ffc39529e5
Autor:
Benn, A, Robinson, ESJ
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 9, Iss 12, p e115374 (2014)
The 5-choice serial reaction time task (5CSRTT) has been widely used to study attention and impulse control in rodents. In order to mimic cognitive impairments in psychiatry, one approach has been to use acute administration of NMDA antagonists. This
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.