Zobrazeno 1 - 10
of 172
pro vyhledávání: '"Robillard, Martin P."'
Autor:
Ernst, Neil A., Robillard, Martin P.
Documentation is an important mechanism for disseminating software architecture knowledge. Software project teams can employ vastly different formats for documenting software architecture, from unstructured narratives to standardized documents. We ex
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.17286
Software projects capture information in various kinds of artifacts, including source code, tests, and documentation. Such artifacts routinely encode information that is redundant, i.e., when a specification encoded in the source code is also separat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2005.08750
Software engineering is knowledge-intensive and requires software developers to continually search for knowledge, often on community question answering platforms such as Stack Overflow. Such information sharing platforms do not exist in isolation, an
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1906.04357
Publikováno v:
Lessons Learned in Migrating from Swing to JavaFX. IEEE Software, 37(3):78-85, 2020
The authors describe a case study of the migration of an interactive diagramming tool written in Java from the Swing Graphical User Interface framework to the more recent JavaFX framework. The study distills the authors' experience identifying what i
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1811.04478
Autor:
Uddin, Gias, Robillard, Martin P.
Developer forums contain opinions and information related to the usage of APIs. API names in forum posts are often not explicitly linked to their official resources. Automatic linking of an API mention to its official resources can be challenging for
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1709.02396
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.