Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Robertshaw, M."'
Autor:
Armstrong, P., Chadwick, P. M., Cottle, P. J., Dickinson, J. E., Dickinson, M. R., Dipper, N. A., Hilton, S. E., Hogg, W., Holder, J., Kendall, T. R., McComb, T. J. L., Moore, C. M., Orford, K. J., Rayner, S. M., Roberts, I. D., Roberts, M. D., Robertshaw, M., Shaw, S. E., Tindale, K., Tummey, S. P., Turver, K. E.
Publikováno v:
Exper.Astron.9:51-80,1999
The design, construction and operation of the University of Durham ground-based gamma ray telescope is discussed. The telescope has been designed to detect gamma rays in the < 200 GeV region and to achieve good discrimination between gamma ray and ha
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/astro-ph/9804212
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2012 Jun 01. 60(3), 421-444.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41488592
Autor:
Robertshaw, M. Brooke (AUTHOR), Asher, Andrew (AUTHOR)
Publikováno v:
Library Trends. Summer2019, Vol. 68 Issue 1, p76-101. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stonebraker, Ilana1 stonebraker@purdue.edu, Robertshaw, M.2 brooke.robertshaw@oregonstate.edu, Moss, Jennifer3 moss16@purdue.edu
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning. Mar2016, Vol. 60 Issue 2, p176-182. 7p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Libraries Faculty and Staff Scholarship and Research
In the 2013 school year, a team of librarians in the Parrish Library of Management and Economics at Purdue University taught a business information literacy course to approximately 500 management students in eight 70-person sessions. Due to limitatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::8e31b140db40a25d4a0a6c620d3320b1
http://docs.lib.purdue.edu/lib_fsdocs/104
http://docs.lib.purdue.edu/lib_fsdocs/104
Autor:
Robertshaw, M. Brooke
Publikováno v:
All Graduate Theses and Dissertations
The purpose of this dissertation study was to develop fixed-answer questions to measure teachers' technological pedagogical content knowledge when teaching with online learning resources. Technological pedagogical content knowledge (TPACK) is a frame
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::06be0c1d12a900f3e5a1951e8a02dcfd
https://digitalcommons.usu.edu/context/etd/article/4351/viewcontent/2013_Robertshaw_M.Brooke.pdf
https://digitalcommons.usu.edu/context/etd/article/4351/viewcontent/2013_Robertshaw_M.Brooke.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ye, Lei, Walker, Andrew, Recker, Mimi M., Robertshaw, M. Brooke, Sellers, Linda, Leary, Heather
Publikováno v:
Instructional Technology and Learning Sciences Faculty Publications
Andrew Walker
Andrew Walker
Despite of much focus on professional development aimed specifically at developing teachers' technology integration skills, rigorous studies of effective PD (professional development) are lacking. Evidence is also lacking on how these skills can best
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::28eb4c2da66bd79b9e31f2dc9691c825
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1262&context=itls_facpub
https://digitalcommons.usu.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1262&context=itls_facpub