Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Roberts, Seán G"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Monaghan, Padraic, Roberts, Seán G.
Publikováno v:
In Cognition May 2019 186:147-158
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Majid, Asifa, Roberts, Seán G., Cilissen, Ludy, Emmorey, Karen, Nicodemus, Brenda, O’Grady, Lucinda, Woll, Bencie, LeLan, Barbara, de Sousa, Hilário, Cansler, Brian L., Shayan, Shakila, de Vos, Connie, Senft, Gunter, Enfield, N. J., Razak, Rogayah A., Fedden, Sebastian, Tufvesson, Sylvia, Dingemanse, Mark, Ozturk, Ozge, Brown, Penelope, Hill, Clair, Le Guen, Olivier, Hirtzel, Vincent, van Gijn, Rik, Sicoli, Mark A., Levinson, Stephen C.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2018 Nov 01. 115(45), 11369-11376.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26563152
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Knowlton, Timothy W., Roberts, Seán G.
Publikováno v:
Journal of Cognition & Culture; 2024, Vol. 24 Issue 1/2, p51-74, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rennick, Stephanie, Clinton, Melanie, Ioannidou, Elena, Oh, Liana, Clooney, Charlotte, T., E., Healy, Edward, Roberts, Seán G.
Code and results for all analyses
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::23d9af68eae2d1bbb20fb331724ea2cf
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2015 Feb 01. 112(5), 1322-1327.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26461405