Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Robert G. Ireson"'
Autor:
Barbara Zielinska, Mark Davey, Michael Easter, Thomas W. Hesterberg, Christopher S. Weaver, John M. Ondov, Robert G. Ireson, L.-J. Sally Liu, Douglas R. Lawson
Publikováno v:
Journal of the Air & Waste Management Association. 61:494-503
Exposures of occupants in school buses to on-road vehicle emissions, including emissions from the bus itself, can be substantially greater than those in outdoor settings. A dual tracer method was developed and applied to two school buses in Seattle i
Autor:
Robert G. Ireson, Nigel N. Clark, Michael Easter, John M. Ondov, David B. Wright, Michael L. Lakin
Publikováno v:
Transportation Research Record: Journal of the Transportation Research Board. 1880:21-28
Particulate matter from diesel exhaust (DPM) is a pollutant of increasing concern, but its concentrations are difficult to measure in the environment. There are no unique chemical characteristics for DPM, so elemental carbon (EC) and black carbon (BC
Comment on 'Measuring self-pollution in school buses using a tracer gas technique' by Behrentz et al
Publikováno v:
Atmospheric Environment. 40:5322-5324
Autor:
Whitney Webber, Michael Easter, L.-J. Sally Liu, Harish C. Phuleria, Robert G. Ireson, Timothy V. Larson, Thomas W. Hesterberg, Christopher S. Weaver, Douglas R. Lawson, Barbara Zielinska, Charles A. Lapin, John M. Ondov, Mark Davey
We monitored two Seattle school buses to quantify the buses' self pollution using the dual tracers (DT), lead vehicle (LV), and chemical mass balance (CMB) methods. Each bus drove along a residential route simulating stops, with windows closed or ope
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9f3e2fe01a54e59421fe73bd911b3e86
https://europepmc.org/articles/PMC2914332/
https://europepmc.org/articles/PMC2914332/
Autor:
Douglas R. Lawson, Robert G. Ireson, Barbara Zielinska, Christopher S. Weaver, Mark Davey, Timothy V. Larson, Thomas W. Hesterberg, David E. Campbell, L.-J. Sally Liu
Publikováno v:
Environmental sciencetechnology. 42(15)
A monitoring campaign was conducted in August-September 2005 to compare different experimental approaches quantifying school bus self-pollution. As part of this monitoring campaign, a detailed characterization of PM2.5 diesel engine emissions from th
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.