Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Robert D. Huff"'
Autor:
Daniel K. Rosenberg, Raymond J. Davis, Kelli J. Van Norman, Jeffrey R. Dunk, Eric D. Forsman, Robert D. Huff
Publikováno v:
Ecosphere, Vol 7, Iss 12, Pp n/a-n/a (2016)
Abstract Environmental regulations often require wildlife surveys prior to habitat disturbance to avoid impacts or as the basis for planning mitigation, yet project‐level surveys may not provide the insights needed to guide long‐term management.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9bfe5561546d44f0b1e98a65b50da702
Autor:
Kelli J. Van Norman, Daniel K. Rosenberg, Jeffrey R. Dunk, Robert D. Huff, Eric D. Forsman, Raymond J. Davis
Publikováno v:
Ecosphere, Vol 7, Iss 12, Pp n/a-n/a (2016)
Environmental regulations often require wildlife surveys prior to habitat disturbance to avoid impacts or as the basis for planning mitigation, yet project‐level surveys may not provide the insights needed to guide long‐term management. Managemen
Periodical
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ecosphere; Dec2016, Vol. 7 Issue 12, pn/a-n/a, 6p
Autor:
Rosenberg, Daniel K., Davis, Raymond J., Van Norman, Kelli J., Dunk, Jeffrey R., Forsman, Eric D., Huff, Robert D.
Publikováno v:
Ecosphere; Dec2016, Vol. 7 Issue 12, pn/a-n/a, 24p
Autor:
KLONTZ, KARL C., HYNES, NOREEN A., GUNN, ROBERT A., WILDER, MICHAEL H., HARMON, MAURICE W., KENDAL, ALAN P.
Publikováno v:
American Journal of Epidemiology; Feb1989, Vol. 129 Issue 2, p341-348, 8p
Publikováno v:
Buffalo Law Journal. 6/28/2007, Vol. 79 Issue 52, p17-17. 1p.
Bagozzi u.a. zielen darauf ab, die Lücke zu schließen zwischen der Wissenschaft vom Marketing - Marketing-Forschung, Konsumentenpsychologie, Volkswirtschaftslehre, Operations Research, strategisches Management - und der Kunst des Marketings - dem B