Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"Roaming delivery locations"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ozbaygin, Gizem, Savelsbergh, Martin
Publikováno v:
In Transportation Research Part B October 2019 128:207-235
Publikováno v:
In Transportation Research Part C July 2017 80:71-91
Publikováno v:
In Transportation Research Part B June 2017 100:115-137
Publikováno v:
Jurnal Teknik Industri, Vol 21, Iss 2, Pp 174-184 (2020)
The Location Routing Problem with Roaming Delivery Locations (LRPRDL) is a model that represents company activities in delivering products to final customers. Direct delivery to final customers has increased significantly over the growth of e-commerc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/122d30be8276458181bdd4ae5d0e69f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the International Conference on Automated Planning and Scheduling. 32:297-306
The Vehicle Routing Problem with Roaming Delivery Locations (VRPRDL) is a variant of the Vehicle Routing Problem (VRP) in which a customer can be present at many locations during a working day and a time window is associated with each location. The o
Publikováno v:
Transportation Research Part B: Methodological
We study the vehicle routing problem with roaming delivery locations in which the goal is to find a least-cost set of delivery routes for a fleet of capacitated vehicles and in which a customer order has to be delivered to the trunk of the customer's
Publikováno v:
Jurnal Teknik Industri, Vol 21, Iss 2, Pp 174-184 (2020)
The Location Routing Problem with Roaming Delivery Locations (LRPRDL) is a model that represents company activities in delivering products to final customers. The direct delivery to final customers has increased significantly over the growth of e-com