Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Roald Jensen"'
Autor:
Dag Sørmo, Roald Jensen
Publikováno v:
Cepra-Striben, Iss 14 (2013)
Virksomheten i norsk skole har blitt beskrevet som sterkt aktivitetspreget med svake koblinger mellom aktiviteter og læring (Kjærnsli et al. 2004, Klette 2003). Gjennom tre ulike tiltak i LOV-strategien har vi sett nærmere på muligheten for å ø
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ca18d9660b544bd832094bfb31f5fbc
Autor:
Roald Jensen
Publikováno v:
Cepra-Striben, Iss 13 (2012)
Virksomheten i norsk skole har blitt beskrevet som sterkt aktivitetspreget med svake koblinger mellom aktiviteter og læring (Kjærnsli et al. 2004, Klette 2003). Gjennom tre ulike tiltak i LOV-strategien har vi sett nærmere på muligheten for å ø
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afae40717b084c8583a9fed4df382c3f
Autor:
Dag Sørmo, Roald Jensen
Publikováno v:
Cepra-Striben, Iss 14 (2013)
Virksomheten i norsk skole har blitt beskrevet som sterkt aktivitetspreget med svake koblinger mellom aktiviteter og læring (Kjærnsli et al. 2004, Klette 2003). Gjennom tre ulike tiltak i LOV-strategien har vi sett nærmere på muligheten for å ø
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d41a351f589c1fb78360f2a614963998
Autor:
Roald Jensen
Publikováno v:
Cepra-Striben, Iss 13 (2012)
Virksomheten i norsk skole har blitt beskrevet som sterkt aktivitetspreget med svake koblinger mellom aktiviteter og læring (Kjærnsli et al. 2004, Klette 2003). Gjennom tre ulike tiltak i LOV-strategien har vi sett nærmere på muligheten for å ø
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::ad43281d9189e5553a95628adbdff2e7
Publikováno v:
Stotte til laering i skolen
Publikace je souborem analytických studii zaměřených na sirokou skalu podob podpory procesů uceni v norských i ceských skolach. Autoři nabizeji data z vybraných výzkumů zaměřených na dane tema, ktere realizovali v předchozich letech. V
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::828e403bb49f9dd2ef7476a8f3586a6c
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8312-2016
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8312-2016
Publikováno v:
Podpora učení ve školách
Publikace je souborem analytických studii zaměřených na sirokou skalu podob podpory procesů uceni v norských i ceských skolach. Autoři nabizeji data z vybraných výzkumů zaměřených na dane tema, ktere realizovali v předchozich letech. V
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7fe2cea615997a9478b02dbe6bc681cb
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8310-2016
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8310-2016
Publikováno v:
Support for learning in schools
Publikace je souborem analytických studii zaměřených na sirokou skalu podob podpory procesů uceni v norských i ceských skolach. Autoři nabizeji data z vybraných výzkumů zaměřených na dane tema, ktere realizovali v předchozich letech. V
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::492ac2bf15415890404c7f0a942d9925
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8311-2016
https://doi.org/10.5817/cz.muni.m210-8311-2016