Zobrazeno 1 - 10
of 552
pro vyhledávání: '"Rizvi, F."'
Autor:
Loyens, Sofie M. M., Wijnia, L., Rikers, Remy M. J. P., Tierney, R. J., Rizvi, F., Erkican, K.
Publikováno v:
International Encyclopedia of Education(Fourth Edition) ISBN: 9780128186299
International Encyclopedia of Education, 701-711
ISSUE=4;STARTPAGE=701;ENDPAGE=711;TITLE=International Encyclopedia of Education
Loyens, S M M, Wijnia, L & Rikers, R M J P 2022, Student-centered instruction : Inquiry-, problem-, project-, and case-based learning . in R J Tierney, F Rizvi & K Erkican (eds), International Encyclopedia of Education . 4 edn, Elsevier, pp. 701-711 . https://doi.org/10.1016/B978-0-12-818630-5.14080-1
International Encyclopedia of Education, 701-711
ISSUE=4;STARTPAGE=701;ENDPAGE=711;TITLE=International Encyclopedia of Education
Loyens, S M M, Wijnia, L & Rikers, R M J P 2022, Student-centered instruction : Inquiry-, problem-, project-, and case-based learning . in R J Tierney, F Rizvi & K Erkican (eds), International Encyclopedia of Education . 4 edn, Elsevier, pp. 701-711 . https://doi.org/10.1016/B978-0-12-818630-5.14080-1
The present chapter aims to shed light on different student-centered approaches commonly found in the research literature. We successively discuss inquiry-based learning, problem-based learning, project-based learning, and case-based learning. Each o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::41fbf13280672d0df3a5c5e3f7ac3104
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.14080-1
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818630-5.14080-1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.