Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Rivera Trigueros, Irene"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2023 219:3-10
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2022 204:419-423
Publikováno v:
Teaching English with Technology. 20(4):3-22
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=903819
Autor:
Jiménez-Castro, María1 mariajc@ugr.es, Rivera-Trigueros, Irene1 irenerivera@ugr.es, Díaz-Millón, Mar1 mardiazmillon@ugr.es
Publikováno v:
International Conference on Applied Business & Management. Jul2023, p147-161. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rivera Trigueros, Irene
Los continuos avances en la esfera tecnológica, económica y social proporcionan importantes ventajas competitivas a las empresas, especialmente a las pequeñas y medianas (pymes), tales como la apertura a mercados internacionales mediante el acerca
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::7070b71d4954ce69f2aa2a88004df776
https://hdl.handle.net/10481/81428
https://hdl.handle.net/10481/81428
Publikováno v:
Pedagogical Studies; Vol. 47 Núm. 4 (2021); 15-42
Estudios Pedagógicos; Vol. 47 Núm. 4 (2021); 15-42
Estudios Pedagógicos; Vol. 47 Núm. 4 (2021); 15-42
This article focuses on the contexts of non-governmental organization (NGO) working with migrant people in order to approach their realities from the perspective of University Social Responsibility, and specifically from Service-Learning projects. Th
Autor:
Rivera Trigueros, Irene, López Alcarria, Abigail, Ruiz Padillo, Diego Pablo, Olvera Lobo, María Dolores, Gutiérrez Pérez, José
Publikováno v:
Digibug. Repositorio Institucional de la Universidad de Granada
instname
Advances in Game-Based Learning ISBN: 9781799886457
instname
Advances in Game-Based Learning ISBN: 9781799886457
As new technologies and professional profiles emerge, traditional education paradigms have to be adapted to new scenarios, creating favorable conditions for promoting transversal skills among students. Consequently, there is a growing demand for trai
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f0726f8992beb042c4a8d20323d41e7f
http://hdl.handle.net/10481/72304
http://hdl.handle.net/10481/72304
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.