Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"Rivera, Marcos"'
Autor:
Rivera, Marcos D.
The purpose of this hermeneutic phenomenology study was to understand what it is like to be placed on academic probation and faced with the decision to participate in an academic intervention program. Retention is a continued issue in higher educatio
Publikováno v:
In JTCVS Techniques February 2024 23:132-140
Autor:
Krogmeier, Timothy J., Pappas, Emerson S., Reardon, Kylie A., Rivera, Marcos R., Head-Marsden, Kade, Parsons, Bradley F., Schlimgen, Anthony W.
Publikováno v:
Journal of Chemical Physics; 10/7/2023, Vol. 159 Issue 13, p1-12, 12p
Autor:
Rivera, Marcos
Publikováno v:
Theological Research Exchange Network (TREN).
Thesis (D. Min.)--Gordon-Conwell Theological Seminary, 2005.
and vita. Includes bibliographical references (leaves 145-148).
and vita. Includes bibliographical references (leaves 145-148).
Externí odkaz:
http://www.tren.com
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-csr-10.1177_15210251231163837 for Transfer Shock and Resilience: How Transfer-Related GPA Drop and Rebound Predict Student Departure from a Flagship University Campus by Shanna Smith Jaggars, Marcos D. Rivera, and Mel
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::19c64a7ed82a2959d87e64991519b376
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Parsons, Bradley F., Rivera, Marcos R., Freitag, Mark A., Reardon, Kylie A., Pappas, Emerson S., Rausch, Jack T.
Publikováno v:
Journal of Physical Chemistry A; 6/15/2023, Vol. 127 Issue 23, p4957-4963, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.