Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"Rivard Lisa M"'
Autor:
Cameron Dianne, Roxborough Lori, Rosenbaum Peter L, Walter Stephen D, Rivard Lisa M, Russell Dianne J, Darrah Johanna, Bartlett Doreen J, Hanna Steven E, Avery Lisa M
Publikováno v:
Implementation Science, Vol 5, Iss 1, p 92 (2010)
Abstract Background The use of measurement tools is an essential part of good evidence-based practice; however, physiotherapists (PTs) are not always confident when selecting, administering, and interpreting these tools. The purpose of this study was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/786a04032ac24c0f81e1996a2be5eaaf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rivard, Lisa M.1 lrivard@mcmaster.ca, Russell, Dianne J.2, Roxborough, Lori3, Ketelaar, Marjolijn4,5,6, Bartlett, Doreen J.7, Rosenbaum, Peter8
Publikováno v:
Physical Therapy. Nov2010, Vol. 90 Issue 11, p1580-1590. 11p. 3 Charts.
Autor:
Russell, Dianne J.1,2 russelld@mcmaster.ca, Rivard, Lisa M.1, Walter, Stephen D.1,3, Rosenbaum, Peter L.1,4, Roxborough, Lori5, Cameron, Dianne6, Darrah, Johanna7, Bartlett, Doreen J.1,8, Hanna, Steven E.1,3, Avery, Lisa M.1
Publikováno v:
Implementation Science. 2010, Vol. 5, p92-108. 17p.
Autor:
Rivard, Lisa M.1 (AUTHOR), Missiuna, Cheryl.1,2 (AUTHOR), Hanna, Steven.1,2,3 (AUTHOR), Wishart, Laurie.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
British Journal of Educational Psychology. Sep2007, Vol. 77 Issue 3, p633-648. 16p. 5 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Rivard, Lisa M
This dissertation explores how children with and without developmental coordination disorder (DCD) ‘look’ and ‘see’: how they integrate vision and attention to guide arm and hand movements during a visuomotor task. Chapter 1 provides the thes
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/17406
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physical Therapy; Apr2015, Vol. 95 Issue 4, p648-662, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.