Zobrazeno 1 - 10
of 247
pro vyhledávání: '"Ritzhaupt, Albert"'
Autor:
Ritzhaupt, Albert D., Kohnen, Angela Marie, Wusylko, Christine, Wang, Xiaoman, Dawson, Kara, Sommer, Max
Publikováno v:
Information and Learning Sciences, 2023, Vol. 124, Issue 11/12, pp. 425-441.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ILS-02-2023-0010
Autor:
Stephen, Anita M., Ritzhaupt, Albert
Publikováno v:
In Clinical Simulation in Nursing August 2023 81
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education January 2023 56
Examining research on the impact of distance and online learning: A second-order meta-analysis study
Publikováno v:
In Educational Research Review June 2022 36
Autor:
Wang, Xiaoman, Huang, Rui "Tammy", Sommer, Max, Pei, Bo, Shidfar, Poorya, Rehman, Muhammad Shahroze, Ritzhaupt, Albert D., Martin, Florence
Publikováno v:
Journal of Educational Computing Research; Oct2024, Vol. 62 Issue 6, p1568-1603, 36p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Huang, Rui, Ritzhaupt, Albert D., Sommer, Max, Zhu, Jiawen, Stephen, Anita, Valle, Natercia, Hampton, John, Li, Jingwei
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Aug 01. 68(4), 1875-1901.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727510
Effects of time-compressed audio and adjunct images on learner recall, recognition, and satisfaction
Autor:
Ritzhaupt, Albert Dieter.
Dissertation (Ph.D.)--University of South Florida, 2008.
Title from PDF of title page. Document formatted into pages; contains 152 pages. Includes vita. Includes bibliographical references.
Title from PDF of title page. Document formatted into pages; contains 152 pages. Includes vita. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://purl.fcla.edu/usf/dc/et/SFE0002370
Autor:
Kumar, Swapna, Gunn, Ariel, Rose, Robert, Pollard, Rhiannon, Johnson, Margeaux, Ritzhaupt, Albert D.
Publikováno v:
Online Learning; Sep2024, Vol. 28 Issue 3, p207-231, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.