Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Riswan, R"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Sang Surya. 8:58-65
This is a classroom action research that aims to describe the skills of writing expository texts for class VIII1 students at SMP Negeri 6 Bulukumba through Quantum Learning. The subjects in this study were students of class VIII1, totaling 23 people.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; Apr2019, Vol. 255, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5ab603681b6383c200c3616fa05c2f87
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85000501845&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85000501845&partnerID=MN8TOARS
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ramdani F; Department of International Public Policy, Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Tsukuba, Tsukuba, Japan. fatwa.ramdani.gw@u.tsukuba.ac.jp.; Program in Economic and Public Policy (PEPP), Graduate School of Humanities and Social Sciences, University of Tsukuba, Tsukuba, Japan. fatwa.ramdani.gw@u.tsukuba.ac.jp., Setiani P; Environmental Engineering, Faculty of Agricultural Technology, Brawijaya University, Malang, Indonesia., Sianturi R; Information System Department, Faculty of Computer Science, Brawijaya University, Malang, Indonesia.
Publikováno v:
Scientific reports [Sci Rep] 2024 Aug 06; Vol. 14 (1), pp. 18257. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 06.