Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"Ristovska, L"'
Publikováno v:
Human Research in Rehabilitation
Hearing impaired listeners show different phoneme confusions during speech recognition testing. The aim of the study was to analyze phoneme recognition in patients with sensorineural hearing loss during word recognition testing with monosyllable word
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10164::2320e9ca485e69e81cff5441a2d5ea90
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5159
http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/5159
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
Volume 49
Issue 2
Scopus-Elsevier
Volume 49
Issue 2
Scopus-Elsevier
Multiple factors infl uence the discrepancy between the prevalence rates of developmental disorders worldwide. In addition to different prevalence rates of developmental disorders, there are differences in terminology and their classifi cation. The p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rice, J.B., Desai, U., Ristovska, L., Cummings, A.G., Birnbaum, H.G., Skornicki, M., Margolis, D., Parsons, N.
Publikováno v:
In Value in Health May 2015 18(3):A43-A43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.