Zobrazeno 1 - 10
of 183
pro vyhledávání: '"Risse, B."'
Autor:
Mergen, M, Junga, A, Risse, B, Valkov, D, Graf, N, Marschall, B., medical tr.AI.ning consortium, Konsortium medical tr.AI.ning
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education; VOL: 40; DOC18 /20230417/
Background: Medical students need to be prepared for various situations in clinical decision-making that cannot be systematically trained with real patients without risking their health or integrity. To target system-related limitations of actor-base
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Diamond & Related Materials April 2015 54:59-63
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
73. Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Neurochirurgie (DGNC), Joint Meeting mit der Griechischen Gesellschaft für Neurochirurgie; 20220529-20220601; Köln; DOCP222 /20220525/
Objective: Student teaching is an essential part of the training of future physicians and an integral component in the recruitment of young talent. The aim of the course was to expose students to brain death diagnostics in order to lower the inhibiti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d703c64e2d93b623abb799de4f337b16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.