Zobrazeno 1 - 10
of 183
pro vyhledávání: '"Rispens J"'
Publikováno v:
Narrative, Literacy and Other Skills: Studies in intervention, 221-242
STARTPAGE=221;ENDPAGE=242;TITLE=Narrative, Literacy and Other Skills
STARTPAGE=221;ENDPAGE=242;TITLE=Narrative, Literacy and Other Skills
It is important to pinpoint precursors that predict later narrative skills. This study explores and attempts to clarify the role of three aspects assumed to be relevant for later narrative abilities. Data of three middle class Dutch children are anal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::272e12bf4887e94af93322ef91a01ac3
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/precursors-of-narrative-abilities(91aca8ea-0f61-4203-a704-866cbc7add8c).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/precursors-of-narrative-abilities(91aca8ea-0f61-4203-a704-866cbc7add8c).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lammertink, I., Rispens, J.
Publikováno v:
Van Horen Zeggen
De meeste kinderen leren hun moedertaal onbewust en verbluffend snel: ze detecteren regelmatigheden in het taalaanbod en generaliseren deze naar nieuwe situaties. Dit leermechanisme wordt statistisch leren genoemd. Er wordt gedacht dat kinderen met e
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::553499736a439f4ffef2f3ccf9091c49
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/statistisch-leren-bij-kinderen-met-tos(3f7fd36e-1e51-443e-9fbe-6b6843457275).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/statistisch-leren-bij-kinderen-met-tos(3f7fd36e-1e51-443e-9fbe-6b6843457275).html
Publikováno v:
In Journal of Neurolinguistics 2001 14(1):59-83
Publikováno v:
Cross-linguistic influence in bilingualism: In honor of Aafke Hulk, 259-278
STARTPAGE=259;ENDPAGE=278;TITLE=Cross-linguistic influence in bilingualism
STARTPAGE=259;ENDPAGE=278;TITLE=Cross-linguistic influence in bilingualism
We investigated whether (1) 7–9-year-old children with SLI, bilingual children (BIL) and monolingual (TD) children differed on Dutch past tense production of real and pseudo-verbs and (2) whether non-word repetition (NWR), receptive vocabulary, and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c7d4957b88e43418c3b010bfbebc6a7b
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/past-tense-production-in-children-with-sli-and-bilingual-children(a62783a7-b3f2-4639-b3c3-04f3b7efb4b0).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/past-tense-production-in-children-with-sli-and-bilingual-children(a62783a7-b3f2-4639-b3c3-04f3b7efb4b0).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rispens, J. A.
Publikováno v:
Synthese, 1938 Jan 01. 3(8), 379-384.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20113633
Autor:
Rispens, J. A.
Publikováno v:
Synthese, 1937 Jan 01. 2(11), 479-485.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20113556