Zobrazeno 1 - 10
of 32 579
pro vyhledávání: '"Riska, A."'
Publikováno v:
Edification Journal, Vol 6, Iss 2, Pp 165-173 (2024)
In this study entitled "The Effect of Learning Motivation on Learning Outcomes of Class VII Students in PAI Subjects at SMP-IT Nur Riska Lubukinggau". The formulation of the problem posed is How Learning Motivation Against Student Learning Outcomes i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36fd84b8488448b7af226ffada3e3181
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Edification Journal, Vol 5, Iss 2, Pp 199-210 (2023)
The purpose of this study is to determine the internalization of values, supporting and inhibiting factors as well as the contribution of internalization of religious culture through religious activities at MI Nur Riska Lubuklinggau. The approach in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4816702035844859aec0346e0f40bf9b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sprūdžs, Uģis
Publikováno v:
Akadēmiskā Dzīve; 2023/2024, Vol. 59, p88-94, 7p
Autor:
Riska Juliani, Adzanil Prima Septy
Publikováno v:
Journal on Education. 5:9879-9890
This research aims to investigate students’ errors in transforming active into passive sentences of simple past tense. This research is descriptive. The population of this research was the second-year students at Bung Hatta University English Depar
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kubliņa, Marta1, Stokenberga, Ieva1 ieva.stokenberga@lu.lv
Publikováno v:
Baltic Journal of Psychology. 2017, Vol. 18 Issue 1/2, p134-150. 17p.