Zobrazeno 1 - 10
of 4 098
pro vyhledávání: '"Risk-taking attitude"'
Publikováno v:
In Transportation Research Part F: Psychology and Behaviour February 2025 109:336-353
Publikováno v:
Financial Planning Review. Dec2023, Vol. 6 Issue 4, p1-16. 16p.
Autor:
Mayra, Mousumi1 mousumi.mayra@gmail.com, Rajak, Riya1 mamon.rajak1998@gmail.com, Sarkar, Nirupam1, Deogharia, Moumita1
Publikováno v:
Indian Journal of Health & Wellbeing. Sep2023, Vol. 14 Issue 3, p288-293. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yatha Yuni, Fiki Alghadari
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 13, Iss 1, Pp 678-688 (2021)
This research was to know students' achievement and improvement risk-taking attitudes in grade 7 at Madrasah Tsanawiyah in Bekasi City towards mathematics through Inquiry-Based Open-Ended (IBOE) learning. This research is quantitative research with t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/687e296953834c828eb17f885cedcfbd
Publikováno v:
European Conference on Knowledge Management. 2024, Vol. 25 Issue 1, p405-413. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MUTLU, Ümmühan1 ummuhan.mutlu@kocaeli.edu.tr, ÖZER, Gökhan2 gokozerhan@gmail.com
Publikováno v:
International Journal of Management Economics & Business / Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi. 2021Special Issue, Vol. 17 Issue 17, p146-164. 19p.
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing. 41:787-809
PurposeFinancial risk-taking attitude (FRT) plays an important role in consumers' financial decisions, thereby determining consumer well-being. Motivated by the recent research on consumer well-being, this paper explores the relationships between fin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.