Zobrazeno 1 - 10
of 28 488
pro vyhledávání: '"Risk maps"'
We consider the problem of human-focused driver support. State-of-the-art personalization concepts allow to estimate parameters for vehicle control systems or driver models. However, there are currently few approaches proposed that use personalized m
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.02148
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olsson, Per-Ola1 (AUTHOR) pengxiang.zhao@nateko.lu.se, Zhao, Pengxiang1 (AUTHOR), Müller, Mitro1 (AUTHOR), Mansourian, Ali1 (AUTHOR), Ardö, Jonas1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Remote Sensing. Nov2024, Vol. 16 Issue 22, p4166. 21p.
Autor:
Noh, Brayden1 (AUTHOR), Wani, Omar1,2 (AUTHOR) omarwani@nyu.edu, Dunne, Kieran B. J.1,3 (AUTHOR), Lamb, Michael P.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Earth Surface Dynamics. 2024, Vol. 12 Issue 3, p691-708. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Driver support systems that include human states in the support process is an active research field. Many recent approaches allow, for example, to sense the driver's drowsiness or awareness of the driving situation. However, so far, this rich informa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.03849
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Transactions on Intelligent Vehicles (TIV 2022)
The survival analysis of driving trajectories allows for holistic evaluations of car-related risks caused by collisions or curvy roads. This analysis has advantages over common Time-To-X indicators, such as its predictive and probabilistic nature. Ho
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2303.08458