Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Riquelme Mella, Enrique"'
Autor:
Muñoz-Troncoso, Flavio1,2 (AUTHOR), Riquelme-Mella, Enrique1 (AUTHOR) eriquelme@uct.cl, Halberstadt, Amy G.3 (AUTHOR), Montero, Ignacio4 (AUTHOR), Sepúlveda-Bernales, Valeria1 (AUTHOR), Fuentes-Vilugrón, Gerardo5,6 (AUTHOR), Miranda-Zapata, Edgardo7 (AUTHOR), Legaz-Vladímisrkaya, Ekaterina8,9 (AUTHOR), Caamaño-Navarrete, Felipe5,6 (AUTHOR), Muñoz-Troncoso, Gerardo8 (AUTHOR) eriquelme@uct.cl
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Sep2024, Vol. 12 Issue 9, p86. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fuentes-Vilugrón, Gerardo, Arriagada-Hernández, Carlos, Caamaño-Navarrete, Felipe, Vera Gajardo, Nathaly, Riquelme Mella, Enrique
Publikováno v:
Pakistan Journal of Life & Social Sciences; 2025, Vol. 23 Issue 1, p11-24, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fuentes-Vilugrón, Gerardo, Saavedra-Vallejos, Esteban, Riquelme Mella, Enrique, Arriagada-Hernández, Carlos, Muñoz Troncoso, Flavio
Publikováno v:
European Journal of Education & Psychology; dic2023, Vol. 16 Issue 2, p1-26, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Miranda-Zapata, Edgardo, Riquelme-Mella, Enrique, Cifuentes-Cid, Hilda, Riquelme-Bravo, Paula
Publikováno v:
In Revista Latinoamericana de Psicología 2014 46(2):73-82
Autor:
Bizama Colihuinca, Karina, Riquelme Mella, Enrique, Fuentes Vilugrón, Gerardo, Muñoz-Troncoso, Flavio
Publikováno v:
Education Sciences; Jul2023, Vol. 13 Issue 7, p683, 15p
Autor:
Paz-Mardones, Fernando, Kotthoff-Cristensen, Francisco, Fuentes-Jara, Freddy, Collipal-Velásquez, Christian, Riquelme-Mella, Enrique, Halberstadt, Amy
Publikováno v:
Revista Electrónica Educare; Vol 26 No 3 (2022): Revista Electrónica Educare (September-December); 1-20
Revista Electrónica Educare; Vol. 26 Núm. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-20
Revista Electrónica Educare; v. 26 n. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setembro-dezembro); 1-20
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Revista Electrónica Educare; Vol. 26 Núm. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-20
Revista Electrónica Educare; v. 26 n. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setembro-dezembro); 1-20
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Introduction.The central topic of the study is the influence of the application of a monocultural curriculum on the conceptions of the teaching of visual arts and its impact on learning, the construction of cultural identity, and recognition between
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::2ce751be78ba643c9776ac0c2769eebb
https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/14284
https://www.revistas.una.ac.cr/index.php/EDUCARE/article/view/14284