Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Rios, Alejandro Jiménez"'
A comparison between three chatbots which are based on large language models, namely ChatGPT-3.5, ChatGPT-4 and Google Bard is presented, focusing on their ability to give correct answers to mathematics and logic problems. In particular, we check the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2305.18618
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nela, Bledian, Rios, Alejandro Jiménez, Pingaro, Marco, Reccia, Emanuele, Trovalusci, Patrizia
A significant number of scientific research groups are still nowadays dealing with masonry material as the main focus of study since it provides an open field of research that is far from resolution in a standardized manner. As masonry structures are
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::805e3bb46a2c9f71358147e177dafceb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Historical masonry structures have a great interest in civil engineering since they constitute a large part of the world's building heritage. In this paper the effects that different geometrical (panel ratio, block ratio, bond type) and mechanical (f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fea21904c972e0df4f72cd6131041611
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.