Zobrazeno 1 - 10
of 281
pro vyhledávání: '"Rimondini, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Broggi F, Bomba M, Rimondini M, Mutti M, Pasta S, Ricci C, Tagliabue L, Valsecchi S, Monaco E, Neri F, Oggiano S, Nacinovich R
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 7, Pp 553-558 (2016)
Fiorenza Broggi,1 Monica Bomba,1 Michela Rimondini,2 Maura Mutti,1 Sara Pasta,1 Chiara Ricci,1 Luca Tagliabue,1 Silvia Valsecchi,1 Elide Monaco,1 Francesca Neri,1 Silvia Oggiano,2 Renata Nacinovich,1 1Department of Child and Adolescent Psychiatry, Sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dea9fa3fc0af45b79a2e4c3b0a51a650
Publikováno v:
In Journal of Psychosomatic Research June 2023 169
Autor:
Ardenghi S., Rampoldi G., Montelisciani L., Antolini L., Donisi V., Perlini C., Rimondini M., Garbin D., DelPiccolo L., Strepparava M. G.
Publikováno v:
Patient Education and Counseling. 109:20
Background. Although the relationship among Emotional Intelligence (EI), Attachment Security (AS), and Empathy (E) has been previously established, the mechanism through which these three constructs relate to each other is not wholly understood. Sinc
Association between relational attitudes and a training in communication and emotion handling skills
Autor:
Donisi V., Perlini C., Mazzi M. A., Rimondini M., Garbin D., Ardenghi S., Rampoldi G., Montelisciani L., Antolini L., Strepparava M. G., DelPiccolo L.
Publikováno v:
Patient Education and Counseling. 109:18
Background: The Emoty-Com training is a 16 hours-course based on interactive teaching to increase communication and emotion-handling skills for medical students. The study aimed to describe the Emoty-Com training impact on medical students’ attitud
Publikováno v:
In Journal of Psychosomatic Research June 2022 157
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.