Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Rimland, Jm"'
Autor:
Abraha, I, Cherubini, Antonio, Cozzolino, F, De Florio, R, Luchetta, Ml, Rimland, Jm, Folletti, I, Marchesi, M, Germani, A, Orso, M, Eusebi, P, Montedori, A.
Publikováno v:
Repositorio Institucional de la Consejería de Sanidad de la Comunidad de Madrid
Consejería de Sanidad de la Comunidad de Madrid
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 10, Iss 6, p e0123090 (2015)
Consejería de Sanidad de la Comunidad de Madrid
PLoS ONE
PLoS ONE, Vol 10, Iss 6, p e0123090 (2015)
Background: Non-pharmacological intervention (e.g. multidisciplinary interventions, music therapy, bright light therapy, educational interventions etc.) are alternative interventions that can be used in older subjects. There are plenty reviews of non
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::51b27feb311e1abf08923d8af4c77fca
https://hdl.handle.net/20.500.12530/21603
https://hdl.handle.net/20.500.12530/21603
Publikováno v:
International Journal of Neuropsychopharmacology; May2014, Vol. 17 Issue 5, p779-791, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.