Zobrazeno 1 - 10
of 115 145
pro vyhledávání: '"Riley, P. A."'
The surge of pelagic \emph{Sargassum} in the Intra-America Seas, particularly the Caribbean Sea, since the early 2010s has raised significant ecological concerns. This study emphasizes the need for a mechanistic understanding of \emph{Sargassum} dyna
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.01468
Conversational tutoring systems (CTSs) offer learning experiences through interactions based on natural language. They are recognized for promoting cognitive engagement and improving learning outcomes, especially in reasoning tasks. Nonetheless, the
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.17460
The Maxey-Riley-Gatignol equations (MRGE) describe the motion of a finite-sized, spherical particle in a fluid. Because of wake effects, the force acting on a particle depends on its past trajectory. This is modelled by an integral term in the MRGE,
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.13515
Autor:
Soo Young Moon, In Hyuk Yoo
Publikováno v:
Clinical Pediatric Hematology-Oncology, Vol 31, Iss 1, Pp 1-4 (2024)
We present a case of Bannayan-Riley-Ruvalcaba syndrome (BRRS) diagnosed during the treatment of recurrent iron deficiency anemia (IDA). IDA is the most common hematological disorder in children and is often caused by dietary problem or obesity. Howev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a61f039874364b93840319a4231d96c2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conversational tutoring systems (CTSs) offer learning experiences driven by natural language interaction. They are known to promote high levels of cognitive engagement and benefit learning outcomes, particularly in reasoning tasks. Nonetheless, the t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.01420