Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Riley, Jessica"'
Autor:
Riley, Jessica Taylor
Wellbriety is a multifaceted concept utilized in Native American communities that demonstrates meanings of health in Native-based discourse. Conceptually, wellbriety symbolizes strength through resilience. During this ethnographic study, I spent two
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/2144/38701
Autor:
Witt, Rochelle M., Byars, Kelly C., Decker, Kristina, Dye, Thomas J., Riley, Jessica M., Simmons, Danielle, Smith, David F.
Publikováno v:
In Seminars in Pediatric Neurology December 2023 48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Krisciunas, Kevin, Prieto, Jose Luis, Garnavich, Peter M., Riley, Jessica-Lynn G., Rest, Armin, Stubbs, Christopher, McMillan, Russet
Publikováno v:
Astron.J.131:1639-1647,2006
We present previously unpublished BVRI photometry of the Type Ia supernovae 1999cc and 2000cf along with revised photometry of SN 1999cl. We confirm that SN 1999cl is reddened by highly non-standard dust, with R_V = 1.55 +/- 0.08. Excepting two quasa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/astro-ph/0511162
Autor:
Sinclair, Steve J., Griffioen, Peter, Duncan, David H., Millett-Riley, Jessica E., White, Matthew D.
Publikováno v:
Ecological Applications, 2015 Sep 01. 25(6), 1463-1477.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24700424
Autor:
Riley, Jessica M.
Publikováno v:
Music Educators Journal, 2012 Mar 01. 98(3), 65-70.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41433282
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2011 Sep 01. 20(3), 149-162.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23883628
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.