Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Riipi, Inkeri"'
Autor:
Clement, Jesper, Alenčikienė, Gitana, Riipi, Inkeri, Starkutė, Ugnė, Čepytė, Kornelija, Buraitytė, Agnė, Zabulionė, Aelita, Šalaševičienė, Alvija
Young consumers are often described as innovative and concerned about the environment. However, their practices sometimes are not strong enough, which are described as the attitude-behavior gap and are seen in significant amounts of food waste. The o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3368::a27a424b54a30a4eb76d69a4ecc83264
https://doi.org/10.3390/foods12132570
https://doi.org/10.3390/foods12132570
Autor:
Forsman‐Hugg, Sari, Katajajuuri, Juha‐Matti, Riipi, Inkeri, Mäkelä, Johanna, Järvelä, Katja, Timonen, Päivi
Publikováno v:
British Food Journal, 2013, Vol. 115, Issue 1, pp. 30-47.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/00070701311289867
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Heikkurinen, Pasi, Jalkanen, Lotta, Jarvela, Katja, Jarvinen, Maija, Katajajuuri, Juha-Matti, Koistinen, Laura, Kotro, Jaana, Makela, Johanna, Pesonen, Hanna-Leena, Riipi, Inkeri, Ulvila, Kukka-Maaria, Forsman-Hugg, Sari
Corporate responsibility (CR) is becoming a key issue in the food chain. In order to make sense of this phenomenon, a seminal aper by Maloni and Brown (2006) called for further empirical investigation on the criteria of responsibility in the food sup
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fd5481f604d4bf76a2b4cc18de620dab