Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Rigon, Marta"'
Autor:
Rigon, Marta1,2 (AUTHOR), Invernizzi, Pietro Luigi1 (AUTHOR), Signorini, Gabriele1 (AUTHOR), Trecroci, Athos1 (AUTHOR), Scurati, Raffaele1 (AUTHOR), Formenti, Damiano3 (AUTHOR) damiano.formenti@uninsubria.it, Colella, Dario4 (AUTHOR), Bosio, Andrea5 (AUTHOR), Cherubini, Domenico2 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/16/2024, Vol. 19 Issue 4, p1-19. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Signorini, Gabriele, Scurati, Raffaele, Bosio, Andrea, D'Angelo, Chiara, Benedini, Stefano, Tringali, Cristina, Magaldi, Emanuele, Rigon, Marta, Invernizzi, Pietro Luigi
Publikováno v:
Sports (2075-4663); Aug2024, Vol. 12 Issue 8, p219, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Invernizzi, Pietro Luigi, Scurati, Raffaele, Signorini, Gabriele, Mauro, Franco, Rigon, Marta, D'Elia, Francesca, Raiola, Gaetano
Publikováno v:
Global Education Review (2379-8998); 2024, Vol. 11 Issue 1, p23-45, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Invernizzi, Pietro Luigi, Rigon, Marta, Signorini, Gabriele, Colella, Dario, Trecroci, Athos, Formenti, Damiano, Scurati, Raffale
This study aimed to investigate the effects of nonlinear and linear varied practice compared to a constant linear practice on inhibitory control and reaction time, which are capacities that involve cognition in preadolescents. Eighty-three participan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9d5fdcbe79257fce81eeb57e27a400cd
http://hdl.handle.net/11383/2135089
http://hdl.handle.net/11383/2135089