Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Righi, Alessandra"'
Autor:
Nappi, Rossella E., Tiranini, Lara, Martini, Ellis, Bosoni, David, Righi, Alessandra, Cucinella, Laura
Publikováno v:
In Urologic Clinics of North America May 2022 49(2):299-307
Autor:
Favilli, Alessandro, Laganà, Antonio Simone, Indraccolo, Ugo, Righi, Alessandra, Triolo, Onofrio, Apolito, Maria D’, Gerli, Sandro
Publikováno v:
In European Journal of Obstetrics and Gynecology September 2018 228:197-202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Righi, Alessandra, Andreoni, Valeria
Publikováno v:
International Journal of Productivity and Performance Management, 2014, Vol. 63, Issue 6, pp. 766-778.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJPPM-09-2013-0152
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Righi, Alessandra
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 5 February 2013 72:4-22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Righi, Alessandra1 righi@istat.it
Publikováno v:
Mathematical Population Studies. 2019, Vol. 26 Issue 2, p80-91. 12p.
Autor:
Ferreira, Honória Goncalves, Righi, Alessandra Sanchez, Mendes, Lidiane Nunes Dubal, Pessano, Edward Frederico Castro
Publikováno v:
Research, Society and Development; Vol. 10 No. 11; e530101120052
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 11; e530101120052
Research, Society and Development; v. 10 n. 11; e530101120052
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Research, Society and Development; Vol. 10 Núm. 11; e530101120052
Research, Society and Development; v. 10 n. 11; e530101120052
Research, Society and Development
Universidade Federal de Itajubá (UNIFEI)
instacron:UNIFEI
Understanding the mechanisms that promote inclusion in science education is a necessary action for the democratization of school access and effective training within social diversity. The work sought to verify how the services aimed at the inclusion
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::39488f3bb7dc50ae34c378e65e57df17
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/20052
https://rsdjournal.org/index.php/rsd/article/view/20052
Autor:
Nappi, Rossella E., Tiranini, Lara, Cucinella, Laura, Martini, Ellis, Bosoni, David, Righi, Alessandra, Cassani, Chiara, Gardella, Barbara
Publikováno v:
Expert Opinion on Pharmacotherapy; January 2023, Vol. 24 Issue: 1 p135-143, 9p