Zobrazeno 1 - 10
of 74
pro vyhledávání: '"Rieth S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flowers, L.1, Rieth, S. H.1, Cogliano, V. J.1, Foureman, G. L.1, Hertzberg, R.1, Hofmann, E. L.1, Murphy, D. L.1, Nesnow, S.1, Schoeny, R. S.1
Publikováno v:
Polycyclic Aromatic Compounds. Jul-Oct2002, Vol. 22 Issue 3/4, p811-821. 11p.
Publikováno v:
Psychology in the schools, vol 52, iss 2
Stahmer, AC; Rieth, S; Lee, E; Reisinger, EM; Mandell, DS; & Connell, JE. (2015). Training teachers to use evidence-based practices for autism: Examining procedural implementation fidelity. Psychology in the Schools, 52(2), 181-195. doi: 10.1002/pits.21815. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6c33z9xp
Stahmer, AC; Rieth, S; Lee, E; Reisinger, EM; Mandell, DS; & Connell, JE. (2015). Training teachers to use evidence-based practices for autism: Examining procedural implementation fidelity. Psychology in the Schools, 52(2), 181-195. doi: 10.1002/pits.21815. UC Davis: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/6c33z9xp
© 2014 Wiley Periodicals, Inc. The purpose of this study was to examine the extent to which public school teachers implemented evidence-based interventions for students with autism in the way these practices were designed. Evidence-based practices f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::5198fb323ae9fa19927b2136e5716db8
https://escholarship.org/uc/item/6c33z9xp
https://escholarship.org/uc/item/6c33z9xp
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.