Zobrazeno 1 - 10
of 244
pro vyhledávání: '"Rienties B"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mixed methods social network analysis: Theories and methodologies in learning and education, 159-174
STARTPAGE=159;ENDPAGE=174;TITLE=Mixed methods social network analysis
STARTPAGE=159;ENDPAGE=174;TITLE=Mixed methods social network analysis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::984d4f8b8561e24913cab220e193739d
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/5fd7f5b3-4389-449c-b258-ec2a429ba2d5
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/5fd7f5b3-4389-449c-b258-ec2a429ba2d5
Autor:
Toetenel, L., Rienties, B.
Over the last decade, blended and online education have become mainstream approaches to deliver learning opportunities to a range of learners. In particular, with the affordances of different pedagogical models in blended and online provision there h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::922ea25e27a261c400b8c2c1bdb4fd93
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.