Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Rieger, Agnes"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rieger, Agnes1 (AUTHOR) arieger2@illinois.edu, Marder, Maya A.1 (AUTHOR), Blackburn, Allyson M.1 (AUTHOR), Garthe, Rachel C.2 (AUTHOR), Aber, Mark S.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Community Psychology. Sep2023, Vol. 51 Issue 7, p2964-2988. 25p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nnawulezi, Nkiru, Rieger, Agnes, Shaw, Jessica, Greeson, Megan, Lichty, Lauren, Allen, Nicole E.
Publikováno v:
American Journal of Community Psychology. 70:255-264
Community psychology has long valued reflexive praxis as a critical part advancing our research and action. In this Virtual Special Issue (VSI), we, a group of community psychologists and gender-based violence (GBV) researchers at many different poin
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aber, Mark, Blackburn, Allyson, Gold, Amanda, MacNear, Kameron, Marder, Maya, Richier, Corey, Rieger, Agnes, Sbrilli, Marissa
The purpose of this study is to better understand incivility in academia amongst science, technology, engineering and math fields (STEM). Specifically, we are interested in how graduate students in STEM at a large, midwestern, R1 university understan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::095f89233b172107dc13fca37b1df496