Zobrazeno 1 - 10
of 403
pro vyhledávání: '"Rieffe C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gotlieb, R., Hickey-Moody, A., Güroglu, B., Burnard, P., Horn, C., Willcox, M., Saadatmand, M., Linzarini, A., Vandenbroucke, A.R.E., Albanese, D., Bayley, A., Blaise, M., Blanchet, P.-A., Campos, A.L., Cavioni, V., Cefai, C., Collie, R.J., Dumontheil, I., Emery, H., Fuligni, A., Glaveanu, V., Gibson, J., Glozah, F.N., Kuo, H.-C., Lagi, R., Lammes, S., Macfarlane, A.H., Martinsone, B., Mclellan, R., Pekrun, R., Poulou, M., Rey, J., Rieffe, C., Rodriguez, V., Rojas, N., Rosenbaum, G., Sinha, P., Stirling, S., Wu, J.-J., Zhou, J.
Publikováno v:
None
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::63a1857660b52263e52ba91dfd08e00b
http://hdl.handle.net/1887/3564918
http://hdl.handle.net/1887/3564918
Autor:
Straaten, T.F.K. van der, Rieffe, C., Soede, W., Netten, A.P., Dirks, E., Oudesluys-Murphy, A.M., Dekker, F.W., Bohringer, S., Frijns, J.H.M., DECIBEL Collaborative Study Grp
Publikováno v:
INT J PEDIATR OTORHI, 128, 109701. ELSEVIER IRELAND LTD
International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology, 128. ELSEVIER IRELAND LTD
International Journal of Pediatric Otorhinolaryngology, 128. ELSEVIER IRELAND LTD
Objectives To compare the quality of life (QoL) of children with hearing loss (HL) and children with normal hearing (NH) and to examine how the QoL of children with HL changes over time, considering language skills, type of hearing device, degree of
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.