Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Rie, H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nygaard, Rie H.1 (AUTHOR) rinyga@rm.dk, Nielsen, Marlene C.1 (AUTHOR), Antonsen, Kristian W.1 (AUTHOR), Højskov, Carsten S.1 (AUTHOR), Sørensen, Boe S.1,2 (AUTHOR), Møller, Holger J.1,2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Sep2022, Vol. 23 Issue 18, pN.PAG-N.PAG. 12p.
Autor:
Seery, Michael K., Agustian, Hendra Y., Christiansen, Frederik V., Gammelgaard, Bente, Malm, Rie H.
Publikováno v:
Chemistry Education: Research & Practice; 2024, Vol. 25 Issue 2, p383-402, 20p
Autor:
Lars Holm, Kasper Dideriksen, Rie H. Nielsen, Simon Doessing, Rasmus L. Bechshoeft, Grith Højfeldt, Marcus Moberg, Eva Blomstrand, Søren Reitelseder, Gerrit vanHall
Publikováno v:
Physiological Reports, Vol 7, Iss 17, Pp n/a-n/a (2019)
Abstract The present study explores the methods to determine human in vivo protein‐specific myofibrillar and collagenous connective tissue protein fractional synthesis and breakdown rates. We found that in human myofibrillar proteins, the protein
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fdf0890a15854be4b41c8c2dabcdb5b0
Autor:
Agustian, Hendra Y., Finne, Laura T., Jørgensen, Jonas T., Malm, Rie H., Christiansen, Frederik V., Nielsen, Jan A., Gammelgaard, Bente
Publikováno v:
Agustian, H Y, Finne, L T, Jørgensen, J T, Malm, R H, Christiansen, F V, Nielsen, J A & Gammelgaard, B 2023, ' Understanding the teaching laboratories : Moving from research to practice ', DUN Conference 2023, Kolding, Denmark, 24/05/2023-25/05/2023 .
IntroductionLearning in the lab is distinctively complex, but a closer look into lived experiences of students and teachers provides us with sound arguments for developing the scholarship of teaching and learning in higher education. We investigated
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2751::9ba38dab326e515ccd41ff096d226530
https://curis.ku.dk/ws/files/340113326/IQ_Lab_poster_DUN_2023.pdf
https://curis.ku.dk/ws/files/340113326/IQ_Lab_poster_DUN_2023.pdf
Publikováno v:
Journal of Geography in Higher Education. Nov2020, Vol. 44 Issue 4, p532-549. 18p.
Autor:
Rie H. Nygaard, Marlene C. Nielsen, Kristian W. Antonsen, Carsten S. Højskov, Boe S. Sørensen, Holger J. Møller
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences; Volume 23; Issue 18; Pages: 10943
Nygaard, R H, Nielsen, M C, Antonsen, K W, Højskov, C S, Sørensen, B S & Møller, H J 2022, ' Metabolism of 25-Hydroxy-Vitamin D in Human Macrophages Is Highly Dependent on Macrophage Polarization ', International Journal of Molecular Sciences, vol. 23, no. 18, 10943 . https://doi.org/10.3390/ijms231810943
Nygaard, R H, Nielsen, M C, Antonsen, K W, Højskov, C S, Sørensen, B S & Møller, H J 2022, ' Metabolism of 25-Hydroxy-Vitamin D in Human Macrophages Is Highly Dependent on Macrophage Polarization ', International Journal of Molecular Sciences, vol. 23, no. 18, 10943 . https://doi.org/10.3390/ijms231810943
Macrophages synthesize active vitamin D (1,25-dihydroxy-vitamin D) and express the vitamin D receptor in the nucleus; however, vitamin D metabolism in relation to macrophage polarization and function is not well understood. We studied monocyte-derive
Autor:
Mackey Abigail L, Lindegaard Birgitte, Adamsen Lis, Andersen Jesper L, Christensen Jesper F, Nielsen Rie H, Rørth Mikael, Daugaard Gedske
Publikováno v:
BMC Cancer, Vol 11, Iss 1, p 326 (2011)
Abstract Background Standard treatment for patients with disseminated germ cell tumors is combination chemotherapy with bleomycin, etoposide and cisplatin (BEP). This treatment is highly effective, but the majority of patients experience severe adver
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48ea0e62acb149c6ade3a1a90cf836a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.