Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Ricouz-Moya A"'
Autor:
Javiera Ortega-Bastidas, Marjorie Baquedano-Rodríguez, Nancy Bastías-Vega, Cristhian Pérez-Villalobos, Mary Jane Schilling-Norman, Paula Parra-Ponce, Ricardo Arteaga-San Martín, Marcela Hechenleitner-Carvallo, María Isabel Ríos-Teillier, Ximena Paredes-Villarroel, José Peralta-Camposano, Alejandra Ricouz-Moya, Catherine Soto-Faúndes, Carolina Williams-Oyarce
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 11, p 1072 (2024)
Natural semantic networks (NSNs) provide an approach to understanding concepts in terms of their density and strength. The objective of this study was to conceptualize mistreatment and good treatment among health science students in Chile, according
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/39fd5dbde55f4d47bc4078f36ef092df
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Nursing & Care.
Purpose: The purpose of this study was to describe the significance of the intersubjectivity that is present in clinical educators in selected hospitals in La Araucania, Los Lagos and Los Rios regions. Methods: A qualitative, exploratory, contextual
Publikováno v:
Ciencia y enfermería v.22 n.1 2016
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Ciencia y enfermería, Volume: 22, Issue: 1, Pages: 101-111, Published: APR 2016
SciELO Chile
CONICYT Chile
instacron:CONICYT
Ciencia y enfermería, Volume: 22, Issue: 1, Pages: 101-111, Published: APR 2016
El docente clínico de enfermería es parte esencial del proceso educativo de los estudiantes de enfermería. Objetivo: describir la vivencia del rol docente clínico de enfermeras de hospitales públicos del sur de Chile. Material y método: Corresp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::384539c80ecca1a7c55fee86bfba2653
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0717-95532016000100009
http://www.scielo.cl/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0717-95532016000100009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.