Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Riconscente, Michelle"'
Autor:
Riconscente, Michelle Maria.
Thesis (Ph. D.) -- University of Maryland, College Park, 2007.
Thesis research directed by: Human Development. Title from t.p. of PDF. Includes bibliographical references. Published by UMI Dissertation Services, Ann Arbor, Mich. Also available i
Thesis research directed by: Human Development. Title from t.p. of PDF. Includes bibliographical references. Published by UMI Dissertation Services, Ann Arbor, Mich. Also available i
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/1903/6869
Autor:
Riconscente, Michelle M.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2014 Jan 01. 82(1), 51-73.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26594400
Autor:
Fox, Emily, Riconscente, Michelle
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2008 Jan 01. 20(4), 373-389.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23363921
Autor:
Medina, Jose, Riconscente, Michelle M.
Publikováno v:
The Journal of Education, 2005 Jan 01. 186(3), 3-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42742612
Publikováno v:
In Learning and Instruction 2006 16(5):467-491
Autor:
RICONSCENTE, MICHELLE M.1, SELI, HELENA1
Publikováno v:
College Student Journal. Mar2012, Vol. 46 Issue 1, p34-39. 6p.
Publikováno v:
Journal of Undergraduate Neuroscience Education
We developed an online multimedia tool designed to enhance the student-learning environment in neurosciences through multi-sensory engagement. The combined use of scrolling text, narrations, and visual imagery engages multiple sensory modalities for
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.