Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Rico-Villanueva A"'
Autor:
Simone Nomie Sato, Emilia Condes Moreno, Adriana Rico Villanueva, Paulo Orquera Miranda, Pascual Chiarella, Gloria Bermudez, Jose Francisco Tornero Aguilera, Vicente Javier Clemente-Suárez
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 12, p 957 (2023)
Educational systems globally, and notably in the Ibero-American context, underwent significant adaptations in response to the myriad challenges imposed by the COVID-19 pandemic. The pedagogical evolution unfolded through three discernible phases: pre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f90bfeeed91e4bb5942a1b5a9680c411
Autor:
Lilian Calderón-Garcidueñas, Randy Kulesza, Glen P. Greenough, Edgar García-Rojas, Paula Revueltas-Ficachi, Adriana Rico-Villanueva, Jorge Orlando Flores-Vázquez, Rafael Brito-Aguilar, Silvia Ramírez-Sánchez, Nora Vacaseydel-Aceves, Ana Paulina Cortes-Flores, Yusra Mansour, Ricardo Torres-Jardón, Rodolfo Villarreal-Ríos, Emel Koseoglu, Elijah W. Stommel, Partha S. Mukherjee
Publikováno v:
Journal of Alzheimer's Disease. 91:847-862
Background: Quadruple aberrant hyperphosphorylated tau, amyloid-β, α-synuclein, and TDP-43 pathology had been documented in 202/203 forensic autopsies in Metropolitan Mexico City ≤40-year-olds with high exposures to ultrafine particulate matter a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simone Nomie Sato, Emilia Condes Moreno, Adriana Rico Villanueva, Paulo Orquera Miranda, Pascual Chiarella, Jose Francisco Tornero-Aguilera, Vicente Javier Clemente-Suárez
Publikováno v:
Journal of Risk and Financial Management; Volume 15; Issue 12; Pages: 555
During the COVID-19 pandemic, educational systems had to adapt to the social and health situation immediately. This led to the appearance of the asynchronous teaching model. Throughout the pandemic at an educational level, we can distinguish three ph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simone Nomie-Sato, Emilia Condes Moreno, Adriana Rico Villanueva, Pascual Chiarella, Jose Francisco Tornero-Aguilera, Ana Isabel Beltrán-Velasco, Vicente Javier Clemente-Suárez
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 22; Pages: 14729
With the arrival of COVID-19, educational systems have had to adapt to the social and health situation immediately. This led to the appearance of the asynchronous teaching model. Throughout the pandemic, at the educational level, we can distinguish t
Autor:
Sato, Simone Nomie, Condes Moreno, Emilia, Rico Villanueva, Adriana, Orquera Miranda, Paulo, Chiarella, Pascual, Tornero-Aguilera, Jose Francisco, Clemente-Suárez, Vicente Javier
Publikováno v:
Journal of Risk & Financial Management; Dec2022, Vol. 15 Issue 12, p555, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arias Castilla, Andrea Juliana, Espinosa Cermeño, Yulieth Clarena, Estupiñan Quintero, Andrés René, Rico Villanueva, Laura Marcela, Tellez Rizcala, Liliana Patricia
Introducción: Los estilos de vida que presentan los estudiantes durante su permanencia universitaria es un tema que viene tomando fuerza en varios países, se ha visto que la mayoría tienen problemas para llevar un estilo de vida saludable en esta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3896::03f016c8b9a564fe1adc79a640335756
https://hdl.handle.net/11634/23076
https://hdl.handle.net/11634/23076
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.