Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Ricks, Paul"'
Publikováno v:
Children's Literature in Education. Mar2024, Vol. 55 Issue 1, p60-74. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Young, Terrell A. terrell_young@byu.edu, Ricks, Paul H. paul_ricks@byu.edu, MacKay, Kathryn Lake kathie_mackay@byu.edu
Publikováno v:
Reading Teacher. Jul/Aug2023, Vol. 77 Issue 1, p6-15. 10p. 4 Charts.
Autor:
Ricks, Paul H. paul_ricks@byu.edu, Young, Terrell A. terrell_young@byu.edu, Koford, Sara sarakoford@gmail.com
Publikováno v:
Reading Teacher. May/Jun2023, Vol. 76 Issue 6, p784-792. 9p. 3 Charts.
Publikováno v:
Multicultural Perspectives; Apr-Jun2024, Vol. 26 Issue 2, p112-129, 18p
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2017 Sep 01. 71(2), 177-187.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26632525
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ricks, Paul
Publikováno v:
Theses and Dissertations.
Students are now required to show proficiency in writing through performance on standardized tests. Educators and researchers are looking for ways to improve persuasive and argumentative writing created by students. The writing content conference set