Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Richardson, Sue Ellen"'
Publikováno v:
Teaching Children Mathematics, 2010 Apr 01. 16(8), 451-455.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41199517
In this study we seek to expand the boundaries of mathematics education research. We explored a group of women’s experiences attending an extracurricular, informal STEM (science, technology, engineering, mathematics) club in the 1990s. Using oral h
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9327ccd1f6060778f9794763aa584774
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richardson, Sue Ellen
Early childhood teachers pursuing associate degrees often repeated the college algebra course, demanding, “Why do we have to take this? We don’t teach algebra!” Expectations for their training were not well-aligned with their mathematics prepar
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::38e42cea5ec3d3818a77ee2fdb68470c
Autor:
Richardson, Sue Ellen1 richa114@purdue.edu, Koyunkaya, Melike Yigit2 yigitmel@gmail.com
Publikováno v:
Australian Primary Mathematics Classroom. 2017, Vol. 22 Issue 1, p13-20. 8p. 4 Diagrams, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suazo-Flores, Elizabeth, Kastberg, Signe E., Grant, Melva, Ward, Jennifer, Richardson, Sue Ellen, Chapman, Olive
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2021, p1907-1910, 4p
Autor:
Suazo-Flores, Elizabeth, Ward, Jennifer, Richardson, Sue Ellen, Grant, Melva, Cox, Dana, Kastberg, Signe E., Chapman, Olive
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2020, p181-184, 4p