Zobrazeno 1 - 10
of 304
pro vyhledávání: '"Richards, Jennifer P."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Research has documented a sharp decline in students' interest and persistence in science, starting in middle school, particularly among students from underrepresented populations. In working to address this problem, we can learn a great deal from pos
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1502.04421
Responsive teaching, in which teachers adapt instruction based on close attention to the substance of students' ideas, is typically characterized along two dimensions: the level of detail at which teachers attend and respond to students' ideas, and t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1502.04420
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sherin, Miriam Gamoran, Richards, Jennifer, Sherin, Bruce L., van Es, Elizabeth A., Larison, Sarah
Publikováno v:
Conference Papers -- Psychology of Mathematics & Education of North America; 2024, p2266-2279, 14p