Zobrazeno 1 - 10
of 342
pro vyhledávání: '"Richard Tong"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tong, Richard, Goel, Ashok
Publikováno v:
AI Magazine; Vol. 42 No. 1: Spring 2021; 95-100
In this interview, conducted in early 2020 by Ashok Goel, Richard Tong, the chief architect and general manager of Squirrel AI Learning’s US operations, discusses adaptive learning, challenges facing AI in education, and the Squirrel AI Award for A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=issn07384602::8793afacfc123380bc38c81a38205fc7
https://ojs.aaai.org/index.php/aimagazine/article/view/7386
https://ojs.aaai.org/index.php/aimagazine/article/view/7386
Publikováno v:
AI Magazine. Spring2021, Vol. 42 Issue 1, p95-100. 6p.
Publikováno v:
Computer. 56:62-73
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Valid measures of student motivation can inform the design of learning environments to engage students and maximize learning gains. This study validates a measure of student motivation, the Reduced Instructional Materials Motivation Survey (RIMMS), w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62576b4c388d41cb8c96c1a9c51790c3
Publikováno v:
Learning Engineering Toolkit ISBN: 9781003276579
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::59b18e4d34680bc644f35d9801b5c618
https://doi.org/10.4324/9781003276579-19
https://doi.org/10.4324/9781003276579-19
Publikováno v:
Learning Engineering Toolkit ISBN: 9781003276579
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::bc30fdcb7cc2a1d0c59fe188c85471fb
https://doi.org/10.4324/9781003276579-17
https://doi.org/10.4324/9781003276579-17
Publikováno v:
EquityBites (M2). 01/09/2015.
Publikováno v:
Lecture Notes in Educational Technology ISBN: 9789811578687
Given the effects of natural and social crises that disrupt face-to-face education, such as the COVID-19 pandemic, many teachers have been forced to use online tools to provide their students with distance learning. Luckily, with expanding access to
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6884ca0466a7aca9ea187159f16b65ea
https://doi.org/10.1007/978-981-15-7869-4_12
https://doi.org/10.1007/978-981-15-7869-4_12