Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Rice, John W."'
Autor:
Rice, John W., 1967
Educational video games have proven a useful tool for educators, offering experiential pedagogy in a variety of fields. Predicting the success of a video game in engaging students and motivating them to work with relevant material is problematic. One
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc799468/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rice, John W.
Publikováno v:
The Journal of Infectious Diseases, 1922 Nov 01. 31(5), 444-454.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30082251
Autor:
Rice, John W.
Publikováno v:
The New York Latin Leaflet, 1902 Oct 01. 3(51), 2-2.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40405080
Autor:
Huang, Kenneth H., Barta, Thomas E., Rice, John W., Smith, Emilie D., Ommen, Andy J., Ma, Wei, Veal, James M., Fadden, R. Patrick, Barabasz, Amy F., Foley, Briana E., Hughes, Philip F., Hanson, Gunnar J., Markworth, Christopher J., Silinski, Melanie, Partridge, Jeffrey M., Steed, Paul M., Hall, Steven E.
Publikováno v:
In Bioorganic & Medicinal Chemistry Letters 1 April 2012 22(7):2550-2554
Autor:
Barta, Thomas E., Barabasz, Amy F., Foley, Briana E., Geng, Lifeng, Hall, Steven E., Hanson, Gunnar J., Jenks, Matthew, Ma, Wei, Rice, John W., Veal, James
Publikováno v:
In Bioorganic & Medicinal Chemistry Letters 1 June 2009 19(11):3078-3080
Autor:
Barta, Thomas E., Veal, James M., Rice, John W., Partridge, Jeffrey M., Fadden, R. Patrick, Ma, Wei, Jenks, Matthew, Geng, Lifeng, Hanson, Gunnar J., Huang, Kenneth H., Barabasz, Amy F., Foley, Briana E., Otto, James, Hall, Steven E.
Publikováno v:
In Bioorganic & Medicinal Chemistry Letters 2008 18(12):3517-3521
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.