Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Ricca, Aylen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zuki, Fatin Shamimi Mohd, Merienne, Frédéric, Sulaiman, Suziah, Ricca, Aylen, Awang Rambli, Dayang Rohaya, Saad, Mohamad Naufal Mohamad
Publikováno v:
2022 International Conference on Digital Transformation and Intelligence (ICDI)
2022 International Conference on Digital Transformation and Intelligence (ICDI), Dec 2022, Kuching, Malaysia. pp.330-335, ⟨10.1109/icdi57181.2022.10007124⟩
2022 International Conference on Digital Transformation and Intelligence (ICDI), Dec 2022, Kuching, Malaysia. pp.330-335, ⟨10.1109/icdi57181.2022.10007124⟩
Feedback is often linked to rewards element in gamification to motivate users. However, there are more to feedbacks than rewards elements. Feedback can provide user with useful information and at the same time feedback from user are useful for an ada
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::031d111f4d55293afa89ae05a90d155f
https://hdl.handle.net/10985/23387
https://hdl.handle.net/10985/23387
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gamelin, Guillaume, Chellali, Amine, Cheikh, Samia, Ricca, Aylen, Dumas, Cedric, Otmane, Samir
Publikováno v:
Personal & Ubiquitous Computing; Jun2021, Vol. 25 Issue 3, p467-484, 18p
Publikováno v:
Actes de la 28ième conférence francophone sur l’Interaction Homme-Machine
Actes de la 28ième conférence francophone sur l’Interaction Homme-Machine, Oct 2016, Fribourg, Suisse. pp.8-18, ⟨10.1145/3004107.3004112⟩
Actes de la 28ième conférence francophone sur l’Interaction Homme-Machine, Oct 2016, Fribourg, Suisse. pp.8-18, ⟨10.1145/3004107.3004112⟩
International audience; In desktop 3D modeling applications, object manipulation relies on the use of standard transformation widgets. However, these widgets are less efficient on touchscreens due to the low accuracy of touch inputs, and also to the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______212::33d7d71d066f074a3c9fb9272f55014a
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01383696/file/p8-wu.pdf
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01383696/file/p8-wu.pdf
Autor:
Ricca, Aylen, Chellali, Amine
Publikováno v:
Actes de la 28ième conférence francophone sur l’Interaction Homme-Machine
Actes de la 28ième conférence francophone sur l’Interaction Homme-Machine, Oct 2016, Fribourg, Suisse. pp.278-284, ⟨10.1145/3004107.3004139⟩
Actes de la 28ième conférence francophone sur l’Interaction Homme-Machine, Oct 2016, Fribourg, Suisse. pp.278-284, ⟨10.1145/3004107.3004139⟩
International audience; Virtual Reality simulators are increasingly used for training novice surgeons. However, there is currently a lack of guidelines for how to go about achieving the appropriate levels of interaction fidelity for these systems. In
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______212::1f663da39f19071a3696e3f7dc980019
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01384326/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01384326/document